Sistemi i Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin i Spefin Finanziaria është plotësisht funksional: Kompania, në fakt, ka njoftuar fillimin e CRM e cila, që nga fillimi i korrikut, tashmë është duke u përdorur nga Genial Finance, Agjencia e Qarkut Spefin në Romën e Veriut.
Gjithmonë e dalluar nga thirrja dhe inovacioni dixhital në shërbimet dhe produktet e ofruara, Spefin, pra, vendos një hap të mëtejshëm të rëndësishëm në procesin e digjitalizimit, i cili përfshin, mes shumë qëllimeve të arritura tashmë, krijimin e Aplikacionit online MyQuinto. Dhe MyTFS. Kjo e fundit, edhe sot, përfaqëson një risi absolute në sektor, duke lejuar klientin të kërkojë një hua në një mënyrë krejtësisht interaktive dhe pa letra.
Gjithmonë e dalluar nga thirrja dhe inovacioni dixhital në shërbimet dhe produktet e ofruara, Spefin, pra, vendos një hap të mëtejshëm të rëndësishëm në procesin e digjitalizimit, i cili përfshin, mes shumë qëllimeve të arritura tashmë, krijimin e Aplikacionit online MyQuinto. Dhe MyTFS. Kjo e fundit, edhe sot, përfaqëson një risi absolute në sektor, duke lejuar klientin të kërkojë një hua në një mënyrë krejtësisht interaktive dhe pa letra.
“CRM e re – shpjegon Emilio Mauro, CEO i Spefin Finanziaria S.p.A. – synon të sigurojë produktivitet më të madh dhe një përvojë më të mirë të klientit për operatorët që e përdorin atë, pasi ju lejon të digjitalizoni dhe monitoroni të gjithë rrjedhën e menaxhimit të kontakteve që vijnë nga burime të ndryshme, si në internet ashtu edhe jashtë linje “.